全港首個最大Messy Play Carnival,9月將會在九展舉行!這個瘋靡歐美,有助刺激小朋友感官發展嘅遊戲學習模式,將會一連三日以嘉年華形式展開。


Messy Play 有助激發兒童成長感官潛能,啟發小朋友的創意,令孩子突破傳統思考框架。場內設有多個感官體驗區,讓家長可以深入理解孩子們的思考模式,了解他們的內心世界。

三大感觀體驗區包括:

1. 感觀發展區
集合8種天然原材料區包括麥皮、粟米、天然泥膠、麵粉、雜豆、米、通粉、餅乾碎。配合不同小朋友喜愛嘅主題如恐龍世界、北極生活、動物農場、小小廚房、鏟泥車、海底世界,讓小孩發揮無限想像力。

2. 五官體驗區
共四個主題區,包括大步走、猜猜我是誰、10米忙碌板(busy board),感官瓶(sensory bottles)!一齊除低襪仔,伸出手仔,豎起耳仔,落足眼力去感受Messy Play世界!

3. 自由創意區
重頭戲創意區‼ 共長28米 x 15米嘅自由創意區,將會提供多種不同質感嘅安全顏料,同埋創意用具。畀你同小朋友可以喺毫無拘束嘅情況下,瘋狂發揮創意❗

活動詳情
日期:2019年9月27-29日 (星期五至日)
時間:分3節:10:00-12:00/ 13:00-15:00/ 16:00-18:00
地點:九龍灣國際展貿中心三樓匯星
適合歲數:6個月至8歲小孩